Medisch secretaresse (is)

secretaresse job Antwerpen

Functie

Deze functie omvat:

  • -Patiënt welkom, agendabeheer en organisatieherinnering.
  • – Patiëntendossiers invullen en beheren.
  • – Vlot kunnen werken via computer en specifieke tandheelkundige software.
  • – Administratieve ondersteuning van de tandarts (aanbevelingsbrief, e-mail, etc.)
  • -Voorraadbeheer.
  • – Neem contact op met het laboratorium.
  • -Reinigen, desinfecteren en desinfecteren van tandheelkundige instrumenten, apparatuur en behandelingsapparatuur.

Aanbod

In de moderne en drukke tandartspraktijk een boeiende en afwisselende baan.

Contracten van onzekere duur.

Je kunt parttime werken (32 uur per week) of uitbreiden naar fulltime.

Jouw profiel

  • – Moet ervaring hebben op medisch of tandheelkundig gebied.
  • -Vriendelijk, communicatief goed, leergierig, correct, medelevend, nette uitstraling, aandacht voor kwaliteit, hygiëne en details.
  • – Interesse in de medische werkomgeving.
  • -Vaardigheid in computergebruik en perfect schrijven.
  • – Bereid zijn om te werken in flexibele werkregelingen.

Klantgericht, planning (= organisatie), in staat zich aan veranderende omgevingen aan te passen (flexibiliteit), creatief denken (creativiteit), accuraat, hecht teamwork, resultaatgericht, leervermogen, zakelijk georiënteerd Doelgericht, contactgericht, volg regels en afspraken, werk zelfstandig en ga om met druk

Ontvang medische technologie-elementen om artsen en verplegend personeel op de hoogte te brengen om in te grijpen, de productvoorraad te bewaken, tekorten te bepalen en bestellingen af ​​te leveren, medische dossiers voor het verplegende personeel aan te maken of aan te vullen, en verplegend personeel over te brengen naar wachtkamers, verpleegkamers of onderzoeksruimten, …, in Patiënten adviseren in de beheersstappen (documenten samenstellen, formulieren invullen, …), inventaris bijhouden, tekorten vaststellen, bestellingen plaatsen, chirurgische of medische procedureverslagen invoeren en out-of-care plannen. Rapporten sturen naar zorgbehoevenden, artsen …, materialen en instrumenten steriliseren en verpakken (kit samenstellen, in zak doen …), Voer het beheer en documentbeheer uit, vat het medisch dossier van de patiënt samen en actualiseer het elke keer dat het bezoek of de situatie verandert, volg het medisch dossier van het verplegende personeel op, maak facturen voor medische procedures en int erelonen. In instellingen voor sociale zekerheid, ziekenfondsen …, zorgen voor mensen en hen informeren over openingstijden, afspraakmethoden en noodzakelijke documenten, Het ontvangen en bepalen van de leiding van de mensen die zorg nodig hebben, hen informeren over het onderzoeks- of behandelingsproces en het tarief van de kosten, in overeenstemming met de behoeften van de mensen die zorg nodig hebben, het type interventie en de mate van urgentie, en de arts waarschuwen, medische technologie-elementen om afspraakdesinfectie, identificatie, Verpakken (afdrukken, enz.) En naar de juiste dienst sturen, documenten verstrekken, beheren en bijwerken, het schema en de agenda van de dokter bijhouden, de werkruimte, materialen en producten organiseren en schoonmaken na het consult

Professor Bach: Gezondheidszorg in het studiegebied

https://www.administratieve-medewerker.be/2020/06/secretaresse.html